En daarbij kunnen we jullie hulp heel hard gebruiken!

We hebben namelijk 10.000 siliconen armbandjes gedoneerd gekregen van Matz Carwash.
Nu lijkt het ons een mooi idee om te proberen zoveel mogelijk van deze armbandjes te verkopen vòòr Bo haar sterfdag 27 februari. De armbandjes worden verkocht voor €1,- per stuk. En daarvoor hebben we dus jullie hulp heel hard nodig.

Als iedereen nu armbandjes voor ons wil verkopen, in zijn eigen familie/vrienden kring, op zijn of haar werk, op de scholen, sport clubs enz enz….
Misschien zijn er winkels of bedrijven die armbandjes voor ons willen verkopen? Of zijn er bedrijven die armbandjes van ons willen kopen om ze bv weg te geven aan klanten en of personeel?
Zijn er kinderen die na overleg met de directie van zijn of haar school de klassen rond willen om armbandjes te verkopen?

Kortom we roepen iedereen op om ons te helpen ons doel te halen om op 27 februari de meeste armbandjes verkocht te hebben! En iedereen de komende weken op zijn of haar manier iets voor Bo kan doen en op zijn of haar manier met haar bezig kan zijn.

We zouden het fijn vinden als je dan op 27 februari tussen 15 uur en 17 uur het geld van de verkochte armbandjes bij ons thuis komt brengen. En samen met ons een drankje mee drinkt op Bo haar leven. Mocht dit niet lukken, dan kunnen we een andere dag afspreken of mag je het geld overmaken op rekening van de stichting. We willen dan s’avonds 27 febr bekend maken wat de armbandjes actie heeft opgeleverd!
Helpen jullie mee?
Laten jullie horen of je helpt en hoeveel armbandjes je zou willen proberen te verkopen of kopen.
Iedereen €1,- voor Bo en de zieke kids en een armbandje op de koop toe!!

Matz Carwash, Martin Kniest, Henk Koning, Diana Niemijer ontzettend bedankt voor de donatie, jullie betrokkenheid en jullie inzet!!
De verkoop is begonnen, maar we hebben nog meer steun nodig !!!

foto van Stichting Bo Minnee.