Lieve allemaal,

Hier even wat meer info over de have a little faith in me avond ter nagedachtenis aan onze lieve stoere meid.

Thuis gaan zitten en ons de hele dag bedenken wat een ontzettende K-dag het is leek ons niet de beste keus.
Dus toen Jos met het voorstel kwam een Bo avond te organiseren met veel live muziek… Twijfelde ik… Was dit wel wat we moesten doen?
Toen ik vlak daarna een filmpje op Facebook tegen kwam van tom en Robert (muziek collega’s van Jos) die in de parkeergarage have a little faith in me speelden. Belde ik Jos. “Laten we het doen”

Ik ben dan ook vreselijk blij dat Rock College, Denise Berley, Cleo Vlogman en de band Pure hebben aangeboden deze avond voor en met Bo te willen komen spelen.
Natuurlijk zullen we stil staan bij Bo, de strijd die ze geleverd heeft en het niet te dragen gemis en verdriet.
Maar het zou geen Bo avond zijn als het niet stiekum gewoon een feestje zou worden…. Dit is oke, Bo zou niet anders gewild hebben.

Dus ik hoop dat jullie gewoon allemaal komen, (kinderen, vrienden van Bo en Rynnt zijn natuurlijk ook heel erg welkom) samen zijn, samen lachen, samen huilen, genieten van de bands die komen optreden, een drankje drinken en je bedenken dat Bo er toch wel bij zal zijn. Want die slaat nl nooit een feestje over.

We vragen deze avond geen entree, maar vragen jullie een vrije donatie te doen in de donatie bussen van Stichting Bo Minnee. (Drankjes zijn te koop aan de bar van de Fermerie)
Daarnaast zullen we een loterij houden.
Loten zijn deze avond te koop voor €2 per stuk.
Wie weet ga je naar huis met een lekker Rituals pakket een lekker diner, een overnachting of met 1 van de vele andere prijzen!

Omdat Jos en de andere band leden mega verslaafd zijn aan M&M’S lijkt het mij een heel erg leuk idee, dat iedereen die komt een zak M&M’S mee neemt, groot of klein maakt niet uit!!!
Zodat we de band leden als dank een ontzettend grote mand met M&M’S kunnen aanbieden 27 februari. Ik zal zorgen dat er een mand bij de entree staat, waar je je zak(je) M&M’S in kwijt kan!
Doen jullie mee?!?!?

Ik hoop jullie te zien 27 februari om 20.00 uur.

De Fermerie
Muggeplein 9