Het is de afgelopen maanden net iets te rustig geweest qua activiteiten en (dus) inkomsten voor de stichting. Helaas merken we dat we flink meer moeite moeten doen om te zorgen dat we voldoende inkomsten krijgen voor de stichting.

Natuurlijk hebben we afgelopen december weer de oliebollen actie gedaan, en die liep op zich goed, maar wel wat minder dan in 2016.

Daarnaast hebben we veel spullen gedoneerd gekregen van mensen, en niet te vergeten de ondersteuning van Plus Joffrey ter Horst voor zowel de oliebollen als de boodschappenpakketten. Echt super!

Ook hebben we Stichting Bo Minnée ingeschreven voor de ondersteuningsinitiatieven van SpecSavers, ING en de Rabobank. Bij SpecSavers zijn we helaas niet gekozen als goed doel dat ze ondersteunen, maar we duimen voor de uitslag van de ING. Daarvan hebben we op 10 maart as. het resultaat. De actie “Hart voor Salland” van de Rabobank gaat van start op 9 maart 2018.

En natuurlijk komen de evenementen IJsselloop 2018 en het Charity Diner 2018 er weer aan, waarover in aparte berichten meer.