Gisteren avond zijn we na een paar dagen nadenken, rekenen, overleggen enz terug gegaan naar Dylan en zijn familie.
Voor nu hebben wij afgesproken dat wij de komende tijd zorgen voor de luiers er elke maand een supermarkt cadeaubon is zodat ze boodschappen kunnen doen. We hebben fysio geregeld voor mama en word de eigenbijdrage voor de zwemlessen door ons overgenomen. Natuurlijk hebben we wat cadeaubonnen achtergelaten voor wat nieuwe kleding voor de kids en een verkleedkist voor het zusje zodat ze een mooie beloning krijgt als haar beloningstickervel vol is!

Daarnaast zijn we nog in gesprek met de thuiszorg over de kosten ivm de huishoudelijke hulp en persoonlijke ondersteuning.

De reiskosten zijn een mega kostenpost. Natuurlijk willen we ze hier ook heel graag in ondersteunen. Helaas kunnen we niet alle kosten dekken. Zijn er aanvragen en gesprekken geweest, maar geeft het vervoersbedrijf aan hier niks in te kunnen/willen doen.
Dus zijn wij afhankelijk van jullie donaties om hun hier in te onder steunen.
Helaas zijn zij niet het enige gezin die wij helpen.
En hebben al onze gezinnen onze hulp even hard nodig.

Ook zouden wij graag willen dat dit gezin eens een keer een dagje uit kan. Hun zorgen heel even vergeten.
En denk ik dat het belangrijk is dat papa en mama eens een avondje samen weg kunnen. Wat ze sinds de geboorte van Dylan niet meer hebben kunnen doen. Natuurlijk kan dit alleen als de zorg voor Dylan word overgenomen dus daar gaan we ook mee aan de slag.
Heb je een keer een bioscoopbon over of iets anders waar we ze blij mee kunnen maken. Breng het dan even langs of stuur het naar ons op.
Artilleriestraat 5
7433Ml
schalkhaar.

Daarnaast gaan wij door met onze flessenactie. Zouden jullie ons heel erg helpen door jullie koopzegels te doneren aan Stichting Bo Minnee. Luiers van het kruitvat maat 5 of 6 en of pampers maat 5 of 6 zijn meer dan welkom. Cadeaubonnen ook super.
En natuurlijk zijn wij heel erg blij met donaties.
Dit mag op rekening: NL45RABO0172409276 tnv Stichting Bo Minnee.
Op deze manier kunnen wij deze gezinnen steunen in wat ze nodig hebben.

Helpen jullie mee om een klein beetje zorgen weg te nemen?