Sinds de tweede helft van vorige jaar steunt SV Schalkhaar onze stichting.. Dat gebeurt op twee manieren. Via sponsoren en via supporters. De afgelopen maand heeft onze stichting vanuit de sponsoring van SV Schalkhaar al een mooie bijdrage van bijna 1100 euro mogen ontvangen. Maar men kan ook supporter worden. Dat kan door voor SV Schalkhaar/Stichting Bo Minnée mee te gaan spelen in de VriendenLoterij. Op 2 avonden heeft SV Schalkhaar een belactie gehouden onder haar leden samen met de Vriendenloterij. Doel: geld inzamelen voor het SV Schalkhaar/Stichting Bo Minnée initiatief. Het resultaat mag er zijn: 68 nieuw verkochte loten en 30 loten die al speelden in de Vrienden Loterij, maar nu gaan spelen voor dit mooie initiatief.
Wellicht speel jij, als gewaardeerde vriend en donateur van onze stichting, ook al in de VriendenLoterij of wil je gaan spelen in de VriendenLoterij. Dan heb ik het volgende vrijblijvende verzoek aan je: ga met je lot(en) spelen voor SV Schalkhaar. Dan word je direct supporter van het SV Schalkhaar/Bo Minnée initiatief. Van de opbrengst van elk lot gaat 50% gegarandeerd naar het initiatief.
Hoe word je supporter? Dat kan op 2 manieren.
1. Je wil gaan spelen in de VriendenLoterij Klik dan op deze afbeelding:

Werkt deze link niet, ga dan naar: https://www.vriendenloterij.nl/mee-spelen.htm Je komt op de pagina van de VriendenLoterij om direct een lot te kunnen kopen. Geef aan dat je voor SV Schalkhaar gaat spelen.
2. Je wil je lot(en) van de VriendenLoterij omzetten het initiatief Ben je al deelnemer aan de VriendenLoterij en wil het SV Schalkhaar/Stichting Bo Minnée initiatief steunen? Bel dan naar de VriendenLoterij (0900 – 300 1400) en geef aan dat je je lot(en) wil omzetten naar SV Schalkhaar.
Nogmaals: dit verzoek aan jullie is natuurlijk geheel vrijblijvend. Wij zijn al hartstikke trots op de steun die jullie ons de afgelopen jaren hebben gegeven. En natuurlijk hopen wij dat jullie die blijven geven. Maar wellicht mogen we je binnenkort daarnaast ook begroeten als supporter van dit initiatief. En word je supporter: namens de Stichting Bo Minnée alvast bedankt voor de steun!
Liefs Patty.